Witamy na stronie Rady Osiedla Jerzmanowo-Jarnołtów-Strachowice-Osiniec 
 
 
 
 
Menu serwisu
Start
Wydarzenia
Korespondencja
Wspolpraca z Policja
- - - - - - -
Informacje
O radzie
Dyżury Rady Osiedla
Skład Rady Osiedla
Ważne telefony
Czy wiesz ze ...
Napisz do nas
.......
Rozklad Jazdy
Archiwum
Szukaj
Administrator
Start arrow Informacje

Informacje
Rzecznik Pasażera_odpowiedzi na pytania Drukuj E-mail

 Rzecznik Pasażera przekazał   odpowiedzi na poruszane na spotkaniu tematy nurtujące mieszkańców.

Odpowiedzi pochodzą z  Mennicy Polskiej SA ( pytanie 1) oraz z MPK ( nie dokonywano żadnych korekt  poniższego  tekstu)

      Pytanie mieszkańców:  Biletomaty-  lokalizacja oraz reklamacje

Odp. Automaty stacjonarne monitorowane są przez serwis 24 h na dobę,
dziękujemy za przekazanie sugestii odnośnie lokalizacji automatów
zostaną one przekazane do odpowiednich osób, reklamacje odnośnie
zatrzymania środków w automacie stacjonarnym można składać do naszego
biura drogą mailową lub telefoniczną.
Anna Bogdańska
Biuro Obsługi Klienta
Wrocławskiej Karty Miejskiej URBANCARD
ul. Grabiszyńska 9
53-501 WROCŁAW
tel.71 34 11 200
fax 71 34 11 244

Pytanie mieszkańców:   Bardzo często autobus 109 o godz. 5:33 z przystanku Jarnołtów do Centrum, odjeżdża opóźniony 3-4 min. Na Nawy Dwór przyjeżdża opóźniony już 5-6 minut, gdzie  pasażerowie spóźniają się na przesiadki do innych autobusów i muszą czekać na następne.

Odp.  Przeanalizowałem odjazd linii  109 o godz. 5:33 z przystanku Jarnołtów do Centrum w dniach od 01.10.2012 do dnia 16.11.2012. W sprawdzanym okresie autobus odjechał opóźniony w dniu 01.10.2012 około 1,5 minuty i po raz kolejny 02.11.2012 ponad 2 minuty. Dla mnie straszną bzdurą jest wypisywanie – bardzo często odjeżdża opóźniony 3-4 minuty. Proponuję osobie wnoszącą skargę o wyregulowanie swojego zegarka.

Pytanie mieszkańców :    Na linię 109 (  6:47 z Kośnego do Centrum) jest ekspediowany bardzo wysłużony autobus. Brudny, z niedomkniętymi szybami, przeciekający. Istnieje niebezpieczeństwo awarii tego autobusu i braku możliwości dojechania pasażerów na czas do pracy.

Odp. Linię 109 w ogromnej większości obsługują autobusy typu mercedes według analizy za miesiąc październik udział starych autobusów typu Jelcz wynosi 6,4 % wszystkich zrealizowanych kursów. Niestety, ze względu na niewielką ilość wykonywanych kursów brygady tzn. szczytowe są obsługiwane przez autobusy starsze.

Pytanie mieszkańców: Bardzo często kierowcy rozmawiają przez telefon komórkowy lub ze stojącym obok lub w kabinie kolegą.

Odp. Jeśli  zdarzy się przypadek rozmowy kierowcy przez telefon, czy z kolegą to proszę o konkretny przykład, natomiast samo stwierdzenie bardzo często (podobnie jak bardzo często przyjeżdżają opóźnione 3-4 minuty) jest nie do sprawdzenia bez bardziej konkretnych informacji, które pozwolą na sprawdzenie konkretnego autobusu lub kursu. Autobusy są wyposażone w system monitoringu i wiele rzeczy możemy w ten sposób zweryfikować.

Pytanie mieszkańców: Kierowcy nie wypraszają z pojazdu pijących piwo, palących czy bardzo brudnych

Odp. Jeśli kierowca jest o takich przypadkach poinformowany jest zobowiązany powiadomić odpowiednie służby. Pasażerowie również mogą reagować na niestosowne zachowanie innych pasażerów.

Pytanie mieszkańców:  Kierowcy nie czekają na dochodzące nawet starsze osoby chociaż sygnalizują one chęć jechania autobusem, a przecież wiedzą z jaką częstotliwością kursuje komunikacja na osiedlu

Odp. Przekazano kierowcom, aby w miarę możliwości wykazywali życzliwość dla osób, które spóźniły się na przystanek i dopiero dochodzą lub dobiegają do niego, ale wiąże się to z możliwością jazdy takiego życzliwego kierowcy z opóźnieniem, a to również wywołuje pretensje oczekujących na przystankach pasażerów ze względu na np. zaplanowane przesiadki.  Rozkład jazdy jest obowiązujący nie tylko kierowcę i mając na względzie częstotliwość kursowania autobusu należałoby chwilkę wcześniej wyjść na przystanek.

 

 

 



 

Spotkanie z Rzecznikiem Pasażera Drukuj E-mail

Relacja ze spotkania z Rzecznikiem Pasażera. Szkoda tylko, że tak mało mieszkańców  zainteresowanych jest  problemami dotyczącymi osiedli, w których mieszkają. W rzeczywistości na spotkaniu było trochę więcej osób niż przedstawia zdjęcie.

Kliknij, aby przeczytać artykuł

 

Biosystem Drukuj E-mail

Podziękowanie za udział w zbiórce elektrośmieci


 

Czytaj całość...
Andrzejki 2012 Drukuj E-mail
Jerzmanowska 102 -Zabawa Andrzejkowa
Komunikat Rady Miejskiej Drukuj E-mail
K O M U N I K A T
Rada Miejska Wrocławia ogłasza ogólnomiejskie konsultacje w sprawie projektu uchwały zmieniającej uchwały w sprawie nadania statutów osiedli.
Tekst projektu dostępny jest pod adresem www.bip.um.wroc.pl w zakładce „komunikaty, ogłoszenia”, w Biurze Rady Miejskiej Wrocławia oraz w siedzibach rad osiedli. (KLIKNIJ aby przeczytać treść uchwały). Uwagi dotyczące ww. projektu uchwały można przesyłać do 18 listopada 2012 za pośrednictwem rad osiedli właściwych dla miejsca zamieszkania lub bezpośrednio do Biura Rady Miejskiej na adres:
Biuro Rady Miejskiej
Sukiennice 9
50-107 Wrocław
[z dopiskiem:] KONSULTACJE
lub na adres e-mail:
Jacek Ossowski
Przewodniczący
Rady Miejskiej Wrocławia
Ostatnia aktualizacja ( niedziela, 28 październik 2012 )
<< Start < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnia >>

Wyniki 82 - 90 z 169
 
 
Licznik odwiedzin
odwiedzających: 291780
 
 
 

Mambo is Free Software released under the GNU/GPL License.
Mambo 4.5.4 PL powered by MamboPL.com Team